فرهاد مجيدی چهارشنبه در تمرين استقلال

بینا- مدير روابط عمومي باشگاه استقلال گفت: اميدواريم بتوانيم امروز با بازگرداندن مجيدي به تيم، هواداران را خوشحال کنيم.  
محمد سررشته‌داري درباره بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال اظهار کرد: مجيدي با بازگشت به تهران، به احتمال زياد در جلسه‌اي با فتح‌الله‌زاده شرکت خواهد کرد و در صورتي که مساله خاصي اتفاق نيفتد، به تيمش بازمي‌گردد و پس از توافق نهايي روز چهارشنبه ساعت چهار بعدازظهر در تمرين استقلال شرکت خواهد کرد. باشگاه استقلال اميدوار است بتواند هواداران را خوشحال کند.
وي در خصوص وضعيت نهايي ميثم حسيني و امين منوچهري هم گفت: ميثم حسيني و امين منوچهري امروز در جلسه‌اي براي تصميم گيري نهايي در خصوص پيوستن به باشگاه نفت تهران با فتح‌الله‌زاده شرکت کردند و ضمن ابراز تشکر از حمايت‌هاي استقلال و شخص مديرعامل، مقرر شد که مذاکرات خود را با باشگاه نفت به صورت جدي دنبال کنند.
مدير روابط عمومي استقلال تاکيد کرد: با توجه به درخواست امين منوچهري مبني بر سفر با استقلال به مکه مکرمه و ذکر اين موضوع که با جدا شدن از جمع آبي‌پوشان، حسرت زيارت خانه خدا بر دلش خواهد ماند، مديرعامل باشگاه استقلال به اين بازيکن گفت که در صورت موافقت باشگاه متبوعش، مي‌تواند استقلال را در سفر به عربستان همراهي کند و در آن سفر معنوي همراه آبي پوشان باشد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , مظلومی , پورحیدری , تمرين , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.